XIV OLIMPIADA MATEMÁTICA

IES BIDEBIETA 14ª OLIMPIADA DE MATEMÁTICAS DE LA C.A.V. OLIMPIADA EDUARDO CHILLIDA (Dirigida al alumnado de 2º- E.S.O.)

El pasado 4 de marzo se celebró en el IES Bidebieta la 1ª fase de la 14 Olimpiada  Matemática en la que tomaron parte los alumnos de 2º de Eso. Durante dos horas mostraron sus habilidades y destrezas matemáticas tanto en castellano como en euskera.
    Los alumnos ganadores pasan a la 2ª fase que se celebrará el día 14 de mayo en el IES Politécnico de Amara. Los alumnos ganadores son:
    - Erin Múgica Mayo  -  2º B
    - Nagore Aguado  Caballero  -  2º D

Gurpil-aulkiko saskibaloia. Sentsibilizazio programa.

DBH-ko 2. Zikloko ikasleek gurpil-aulkiko saskibaloia praktikatzeko aukera izan dute Salto Bera Bera taldekoei esker. (http://beraberabsr.blogspot.com.es/).

Helburuak ikasleak urritasun eta dibertsitate funtzionala duten pertsonekin sentsibilizatzea eta kirol egokituaren berri izatea izan dira.

Mendiolako ikasleekin karaokea

Murgiltze saio bikaina izan dugu gaurkoan Mendiolako 5. eta 6. mailako ikasleekin eta gure DBH 1B eta 1Dko ikasleekin

Oso saio polita izan da: karaokea. Euskal kantagintzako kanturik dantzagarrienak eta kantagarrienak entzun ditugu eta zera esan genezake… abeslari trebeak ditugula!!

Ia gehiagotan ditugun gurean Mendiolako ikasleak!!!

MENDIOLA LH 6. GURE INSTITUTUAN

Visita de alumnos de 6º Primaria de Mendiola 27/01/16

Coincidiendo con el período de prematrícula en DBH,  y con el objetivo de dar a conocer nuestro centro, el Departamento de Física-Química ha organizado unas actividades en el Laboratorio de Química, dirigidas a los 13 alumnos de 6º de Educación Primaria del centro Mendiola.

Los alumnos han estado acompañados por su tutora y  la explicación de las actividades la han realizado alumnos de 1º Bachiller del Instituto.

Salida escolar al Diario Vasco

Salida escolar al Diario Vasco por parete del alumnado del IES Bdebieta que tuvo lugar los días 17 de diciembre del 2015 y el 13 de Enero del 2016.

Los profesores acompañantes fueron Mechu, Mari Asún, Shandra y José luis. En la citada salida se visitaron las  instalaciones del mencionado Diario; igualmente se realizó una acticidad de busqueda de ciertas informaciones  en la hemeroteca del Diario por parte del alumnado.

Arkaute Parez-Pare 2016 Jardunaldiak

Arkaute, Polizia eta Larrialdietako Euskal Akademia.

Como última actividad del primer trimestre los alumnos de bachillerato han ido a Arkaute a la Academia Vasca de Policía y Emergencias. Los alumnos pudieron disfrutar de las diferentes instalaciones que dispone la academia y asistieron a actividades formativas.

Santomas Eguna

Alumnas, alumnos y profesores degustamos la chistorra como es tradición tal día y disfrutamos del día Santo Tomás con buen ambiente en el patio del Centro.

Euskararen Eguna 2015

Urtero bezala, abenduaren 3an ospatu dugu Euskararen Nazioarteko Eguna Bidebietan

Lehenengo, eguna girotzeko, euskararen aldeko esaldiak eta bertsoak idatzi eta hormairudiak margotu genituen geletan eta pasabideetan zintzilikatzeko. Bestetik, DBH 1 eta DBH 2koek euskal film bat ikusi zuten elkarrekin.

Gainera, DBH 3-4, eta Batxilergoko 1. eta 2. mailakoak Larratxoko Kultur etxera joan ziren "Oroitza-penak" antzezlana ikustera. Esan beharra dago, gure ikastetxeko hainbat ikasle atera zirela oholtzara parte hartzera, eta ederki pasa zutela. Beraz, eskerrik asko!!

Jarrai dezagun guztiok euskararen erabileran gure alea jartzen!

Gu ta gutarrak

ETB 1eko Gu ta gutarrak saioaren grabaketan izan ziren DBH 4. mailako ikasleak joan den urriaren 30ean.

Bertan, bi saioren grabaketan ikusle moduan parte hartu zuten ikasleek, eta

bukaeran, gutarrekin argazkiak atera ahal izan zituzten.