ANTZERKI FOROA / TEATRO FORO

ANTZERKI FOROA

Donostiako Udaletxeak diruz lagundurik eta pakearen aldeko koooperazio asanbladak lagundurik, BIDEBIETA BHI eskolatan dagoen razismoa lantzeko POMPOM elkarteak zuzenduriko antzerki saioak egin dira.

TEATRO FORO

Subvencionado por el ayuntamiento de Donostia - San Sebastián y a través de Asamblea de Cooperación por la Paz se ha realizado en el IES Bidebieta una sesión de Teatro Foro dirigido por POMPOM elkartea para trabajar el racismo en las escuelas.

9º ENCUENTRO CON CIENTÍFICOS DE PRIMERA LÍNEA

TOP@DIPC Zientziarekin jolasean! PUNTAKO ZIENTZIALARIEKIN 9.TOPAKETA

Beste behin ere, Donostia International Physics Center-en (DIPC) eta Pedro Miguel Etxenikeren eskutik, ikerkuntzan lehen mailan dabiltzan ikertzaileekin solasean aritzeko aukera paregabea izan dugu: Albert Fert (Fisikako Nobel sariduna, 2007)Angela Nieto (Jaime I. Errregearen saria Oinarrizko Ikerkuntzarako 2009 eta Generaslitat Valencianaren Meritu Zientifikoko Saria 2015) eta Pilar Hernandez (CERNko ikerlaria).

Beti ere helburua bokazio zientifikoak estimulatzea da, gure ikasleak baitira etorkizuneko ikertzaileak.

Aipamen berezia merezi du gure ikasle den Oier Goikoetxeak, galdera onenaren Telefonica saria eraman zuen, ZORIONAK OIER!

Bidebieta institututik gure eskerrik beroenak topaketa hauetan parte hartzeko aukera ematen diguzuelako, ondo gogoratu baituzue ZIENTZIA LAN KOLEKTIBOA dela eta  guk, irakasleok ere, elkarlan horren parte izan nahi dugu.

Esker aunitz Etxenike zure hitzengatik.

TOP@DIPC Zientziarekin jolasean! 9º ENCUENTRO CON CIENTÍFICOS DE PRIMERA LÍNEA

Una vez más, de la mano de Donostia International Physics Center (DIPC) y Pedro Miguel Etxeniketuvimos la oportunidad de conversar con científicos de primera línea de investigación: los físicos Albert Fert (Premio Nobel de Física 2007) y Pilar Hernández (científica del CERN), así como la bióloga Angela Nieto (Premio Rey Jaime I investigación básica 2009 y Distinción al Mérito científico Generalitat Valenciana 2015).

Siempre con el objetivo estimular y fomentar las vocaciones científicas en nuenstros alum@s, siendo ellos nuestros futuros investigadores.

Mención especial a nuestro alumno Oier Goikoetxea por el premio Telefónica a la mejor pregunta, ZORIONAK OIER!

7º ENCUENTRO VIDAS CIENTIFICAS

ZIENTZIALARI BIZITZEN 7. TOPAKETA

Eureka! Zientzia Museoan izan ginen zenbait zientzialarien ibilbideak ezagutzeko. Batxilergo eta 4. dbh-ko ikasleei zuzendutako ekintza izan zen, zientzialari bokazioak sustatu nahian.

Aukera paregabea izan zen zientziaren alor desberdinetako profesionalak ezagutzeko.

7°ENCUENTRO DE VIDAS CIENTÍFICAS

En el Eureka! Zientzia Museoa, actividad dirigida a alumnos/as de bachiller y 4° de la ESO, con la idea de fomentar las vocaciones científicas.

Oportunidad única para conocer de primera mano a profesionales de diferentes ámbitos científicos.

VISITA ESCUELA MUSICA / ESKOLA MUSIKAREN BISITA

AYER HEMOS RECIBIDO LA VSITA DE LA ESCUELA DE MUSICA DE DONOSTI. EN CONCRETO EL AULA DE ANTONIO DOMINGO Y CON EL HEMOS APRENDIDO DE UN MODO DIVERTIDO. QUEREMOS ENSEÑARTELO!

ATZO DONOSTIAKO ESKOLA MUSIKAREN BISITA JASO DUGU. HAIN ZUZEN ERE, ANTONIO DOMINGOREN PROIEKTUA ETA BERAREKIN ASKO IKASI DUGU MODU DIBERTIGARRIAN. ERAKUTSIKO DIZUGU!

MIRA LO BIEN QUE LO PASAMOS